Projekt “Pomoćnik i ja 2020.-2021.” projekt je Ministarstva znanosti i obrazovanja kojim je 11 djece s teškoćama u razvoju dobilo pomoć asistenta u školskoj godini 2020/2021, a zaposleno je 10 pomoćnika u nastavi u okviru sistema inkluzivne edukacije, koja podrazumijeva upoznavanje i uključivanje djece s teškoćama u razvoju u obrazovanje u prirodnim socijalnim okruženjima, ali i upoznavanje ostale djece s potrebama i mogućnostima djece s teškoćama u razvoju, njihovo navikavanje i socijalizaciju.
Pomoćnici su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, a zadatak im je poticati učenika na suradnju s ostalim učenicima, poticati i usmjeravati učenika na prihvatljive oblike ponašanja te upozoravati učenika na štetnost i posljedice neprihvatljivih oblika ponašanja uz prethodno savjetovanje s nastavnikom ili stručnim suradnikom, pružati potporu učeniku u provedbi pravila rada i igre, te davati potporu u socijalizaciji uz interakciju s drugim učenicima.
Također vode učenika kojemu je potrebna potpora u kretanju (pridržavati, usmjeravati, upozoravati na prepreke i sl.), pružaju potporu učeniku koji se kreće u kolicima pri svladavanju prepreka, voze učenika u kolicima ako se učenik ne može samostalno voziti te upravljati pomagalima za penjanje i spuštanje u svrhu svladavanja prostornih prepreka, te pružaju potporu učeniku u promjeni položaja tijela.
Zadaća pomoćnika u nastavi je i potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, kao i potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, te suradnja s radnicima škole te vršnjacima učenika u razredu, kao i roditeljima učenika.